BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, January 7, 2010

ni yana ny site!!!!!!!!!!!!!!

toot..toot...
1 message received~

sharp 8.15 i dtg amek..prepare dpn uma..bring ur i/c n 20 barks!!

:: 7 jan 2010 ::

yana..sir amek k0l bpe..8.00.. dgn ngnt0k ny aku jwb kt mak aku!!
bgn ah..mama nk g keje ni~

last2 aku ciap 7.45 aw beres segala ny!!!

abah pon ajak mkn!!
ad0yai..
prot wat hal..sengal d0wh~ dgn bntuan cerebrum kt kpala ni..
myb hormon nervous terembes byk sgt!!
ye ah..nk amek exm kete ni..
al0ng ngna abah da warning....
pas brekfes tngu ah kt dpn gate....tngu pny tungu..hujan2!!!!!!!!!!alamak gate da kunci..lari2 anak cangkung ah bwh pokok mannga~

abah pujok masuk tp aku tanak dgr!!
derhaka~last2 uncle 2 sesat cr uma aku!!da lar hujan..bwu nk jd punctual gurl ah tyme 2~last2 lencun...................msuk je kete..s0rg mamat cina ni bg ah aku tmpat d0k die..halo~taya ah gentlemen br0..

then..ader owg jeri..
yana!!!!!pndg blakg..emi siotttt!!!!!!xmkn saman je dye jerit..aku pon sengih2 ah..ye ah..ilang sket prot aw~~~then..uncle yg tgh drivin 2 pndg2 aku kt cermin pndg blkang kete..ye ah..aku sengih s0wg2!!!!ish..tak le jd nih.....
pahal sk0deng2..aku tros bgn d0k blkang..{ poyo je 2 beb }

then..emi pny borak lar pny borak..cm 1 kete 2 die pny!!!!lyn je beb~classmate aku 2..
last2..akhirnya aku pass gk exm kete 2!!!!!alth0ugh tade lar perfect score..at least only 4 of them i lost..careless 2 je..
hahaha.aku riak kew??x an..ag satu aku nk kumen cket member aku yg sowg ni..name die ubay..lahir kt UK 2..hahah..amacam bro~name k0 tercandid kt writin aku ni!!!dye pon pas gak!!!congrate2~

thira??
ag terer..tc0p full marks beb!!dye ah pendorong ku menuju ke victory..
memberi kate2 yg terakhir b4 exm!!thnx tira..u'ra da best sidekick eva~

sumtimes lar kn..tira 2 supportive gk aw~her l0ve n supp0rt is always felt by me n itz given me da c0urage 2 take m0re chalenging steps in my life..!!!!yey~aku da merepek..

da ah..
nk lyn fb..
pas ni nk kene dgr cramah ag!!!!!!!!!!!waaaaaarghhh~ta dpt g klcc ah!!klas ku melambak~nex tyme ah buddiez..
h0pe dat the writin will definitely make da page a must-see..haha~worth it!

0 comments: