BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, January 22, 2010

erk..??

hari: bukan bufday saye..
suasane..: suram dselubungi bunyi suara iklan bio zip..( bunyi suara iklan?? dah mkin trok bm aku nmpknye..)
feeling: malas!! malas!!  MALAS!!!!!!!!!!!!
cuaca: gelap gulite( sile bc ikot ejaan)... takde matahari..
org sekeliling.. : mak,, alang.. najla.. wan...





sebelom....

ok.. itu model iklan friskis yg kekonon da nk amek jd model da time ni.. dye bg masa smpai 3 taon utk brjinak-jinak dgan dunia foto dan modelling.. comel kan??

sume orang memuji-muji kcomelannye yg melampaui batas.. time2 ni la.. sume nk mintak dye jd kucing angkat.. sori la bro!! saya bela mak ayah dye dari kcik TAU TAK????? kucing ni scr zahir dan batin ( erk.. batin??) saye punye.. byar beribu pun saye tolak ni bro!! brok btol..

brasap btol.. huh!!


selepas 3 taon....



ni gmba brukuran poskad yg dihantar brsame borg pndaftaran di salah sbuah syarikat modelling..




 ape jawapan mereka??

 TOLAK+CANCEL+ BLAH LA KO KUCING!!!

kate2 hine yg dlemparkan sgt mnyedihkan,, sampai ati dyorng.. kucg pun ada feeling TAU TAK????????????  ( kaler tulisan sgt tidak brsesuaian dgn emosi tulisan ini..)



ksian bliau.. nak ikut jejak Baby Thompson.. model iklan friskies..( nme yg aku bg seniri.. ske hati leh..) da hmpir brjaye da.... kalu aku tau.. dari dulu aku amek twaran bribu ringgit tuh.. sesal sunggoh rase di hati..
tu la..sape suh hantar borg  brtampal muka blur tuh..

aik?? marah???

zzz..

ye.. entri ini khas untok binatang di rumah ku yg brkeliaran mcm la byr duit sewa rumah.. memang la tak duduk lam umah.. duit sewa kawasan rumah.. slagi dalam pagar.. WANG ANDA MILIK SAYE!!!!!!!! HAHAHHAHAHAHA.......

tdi emak menyuroh saye mnyidai baju..... aku pon mengikut kate2 emak.. syurga di bwh tlapak kaki ibu.. IBU... BERGENANG AIR MATAKU... TERBAYANG... sob..sob.. da..da.. STOP!!!

tetibe dgar orng mnjerit jerit.. aku sbg heroin kmpg.. gi la tnye problm hape.. rupenye brok.. ke  monyet.. ke kera..?? ntah.. tp spesis ni la..



kerek kan??  dye la yg kco kawasan prumahan aku skang nih.. mmndgkan abg aku ada beli satu pistol yg mcm real ( tapi isi dye bukan pluru aa.. sebijik bola kuning..) aku pun lari la msuk rumah cri  pistol trsebut............ TAKDE???

pistol ni pon masalah gk.. time aku tanak gune.. elok pulak dye mnari-nari dpan aku.. bile si spesis ni datang.. hilang!!

aku merayap seisi rumah.. ok.. tak jumpe..!!

memang hot.. hot giler.. plan nk g baling batu je.. k.. gi kumpul batu.. batu bata pun boleh include gak..
bantai la..

mengerekot badan aku angkat batu.. tetibe.. spesis tu da ilang!!  bergelak gmbira.. blah camtu je.. at least bg r salam.. tak respect btol!! tak gune!!

orang yg jerit td pon nmpak tenang je.. cheh!! bukan nk bgtau aku mereka da lari..

next time.. TELL ME OK?? TELL MEEEEEE..............~!!!!!!

-otte gagah..-


0 comments: