BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, January 16, 2010

ak ad kawan.name dye ji ho.btol.aku x tipu.




hoke.stat ngn gambo.aku pon kalo nak bace post sape2 kene ad gambo.kalo x ak malas nk bace.gaze je la.

citer di atas mmg da wat ramai angau.lagi2 member2 aku.siap berebot nk ngn si kim bum.saba2 wahai member2 ku.dy da awek.haha.kenyataan yg x bes.ak plg xske kalo ade artis yg aku mnt giler babeng.tbe2 aku dpt taw dye da ada awek.walopon aku taw ituh cume mmpi.satu mmpi yg xkan jadik nyate.ak seda ak sape. dye sape.jaoh.jaoh sgt.tapi aku ttp sedeh.cam dulu.ak mnt sorg artis.sgt2 ske padenyer.ttbe2 dpt tw dy da ad awek.da la ak bace citer sal dy ad awek tu tgh2 mlm.tuhan jek taw ap aku rase.haru biru jiwe satu mlm.hoh.da.ak tanak igt da.~


ak x tipu pasal kawan aku tuh.btol nme dye ji ho.skg nga baring atas katil.pasnih ak nk simpan dye dlm beg.babai ji ho.gud nyte.jumpe esok.


laki jambu.phrase tuh semcam da jadik satu quote yg plg ak ske skang nih.asal akk aku,or member2 suggest muvi yg ade laki jambu cepat je aku tanye tajok muvi tuh.beskan tgk laki jambu?ak ske!sgt2.skg aku ske tgk jek.ak da x mghrp.haha.jap.harap?mgharap per lak nih weh.harap2?chiko harahap?ntah hape2.org giler.ckp pasal chiko harahap.(blakon pu3 impian.dulu2 ngn amy mastura)ak dan akk aku ter tanye2.knape nme dye harahap?abbreviation 4 harap2??tuhan je yg tahu.

nasehat ntok diri sniri dan member2.erm.ak bkn laa org baek yg hebat agama.ak juz nak share seciput mende yg aku rase.kalo tgk mnde lawa..xkesah ah.tp,laki nsem laa yg ak tujukn act nih.hehe.kalo tgk mereka,pe kate kaitkan ngan their creator.ak pnh jumpe 0ne-graceful-figure-ever.tuh nme dy dlm kamos idop aku.ak sgt kagom.sgt2.x terkate btp kagomnye aku.ak sbot subhanallah.dan rase cm nak leleh.tbe2.tgk.betapa laki hensem dpt mndtgkn efek mndalam wat aku.bkn.bkn sbb dye nsem atau ape.sbb ak rase besarnye tuhan.dye bleh cipte org yg begitu perfek macam tuh.anda boleh cube ini di rumah.mane taw,impaknye lebeh dlm pada diri anda.seriesli.cubelar.



 bile jumpe org nsem.mesti da stat beghangan.hehe.tu aku dulu2.skg da besa.ak x mcm tuh.begangan gak.sket2.ak mule sedar aku sape.mase.member2.diri snirik.cermin.da mengajar aku ntok knal dirik.trimas sumer.jasa korg ak x lupe smpai mati.btol.

jujornye,aku rase post nih gile.haha.bese la.da mlm.biol2 otak.exm undg2 lak selasa mgu dpn.alhamdulillah da bace sket2.kpd sume yg mmbace post nih,doakan aku berjaya.ak.takot.hehe.ak asek piker spm je skang.takot.sgt2.ak nk berjaye.series.tp ak skg da jadi cam maken jht.hoh~ak sure.bkn aku sorg jek nk berjaye.sume org.satu malaysia yg amek spm.tp ella pon pnh nyanyi dl standing in the eyes.

"setiap manusia ingin berjaya.namun x semua miliki tuah"

mesti semua harap nak jadi the lucky one tuh kn?ak taw.sbb ak pon hrp mende yg same.aku sll piker,wut if things turn upside down?ak x dpt jwb smpai skang.mgkn ak da xmo mgadap gi muke member2.ntah.cam rude lak.ntah lah.*sigh*.takot la nk piker.nk mgharap lebeh2 lagi takot.da sll mgharap.dan sll keciwe.pnh sampai aku piker mls da nak mghrap.tapi rmai ckp,"everything happens for reasons"..quote yg bagos.sape lah inventornye ye?ak harap satu ari nnt ak dapt bukak ati aku ntok trime quote nih.seikhlas mungkin.

da la.da mlm.ak ngntok da.ji ho pon da ngntok.asek tersadai ats katil dr td.ok ji ho.tym 2 sleep.


~nyte~

>T.m<






0 comments: