BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, January 4, 2010

mari ketawee...



masok topik ketawe nih,ade citer bess ntok sume..moh bace nih..moh..

ad arr sorang member aku yg dkenali sebagai CIK CUN (bkn nme sbnr) yg memiliki keupayaan ntok ketawe sehingga mmbuwat org tercengang dsebabkan bunyiknye yg sgt dahsat..hakhakhak..(lebey kuwang gitu ah)..x seperti org len yg tercengang,ak pigi ejek gelak dy tuh,,slalu ak lah yg ajuk glak hakhakhak...sampai satu mase nih tanpa dsedari aku pon tergelak same camtuh..kirenye cam da melekat lak style glak tuh ngan akuu tanpa disedari..memule ak series menyesal x abes sbb ajuk2 dy glak tym dulukala..mase aku maseh gelak dgn normalnye..tp lame2 ak rs bes lak glak kuat2 cam kuntilanak uh..hahaha..rase cam puas..its lyk im laughing my heart out..bes giler..

sampai lah satu mase tu..ak dpt taw ade lah certain manusia yg x puas ati ngan cara aku laugh out loud uh..they start going on rampage sal mende kecik..manjang shh shh je..nak tampo pon ade rasenye...ikotkan hati yg mmbare marak,nk jer aku suro dyorang create their own "laugh-silently zone" ntok dyorg dan spesies yg same ngan dyorg yg gelak x kua sore tuh..ye ar,honestly,kgkadang ak bkn ske2 ati nk carik publisiti murahan ngan gelak scr terlamapau gitu..kgkadang dy terkelua undeliberately..nk wat cane...igt ak spesies ske tarik perhatian ke??tlong ahh...

last words,aku rse sape yg gelak xkua sore tuh try lar skali skale gelak kuat2..kompem rse puas..walopon x elok ntok ingatan(ak mmg sedia maklom dr dulu)..tp x salah kot kalo nk try at least once in a lyftym..

jom gelak kuat2!!

wahahhahahahhahahahahahahhahhahahhahahhaha!!!!!!!!!!!!!~






0 comments: