BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, January 14, 2010

ingatan korang pada aku..



ni pahal lak ayat semacam nih??

memandangkan esok nk g amek exam ujian memandu..
maka buatla tulisan dalam warna merah..
bererti..
DANGER..
tringat suatu ketika dulu..
busu ( pak sedara sy yg bgsu anak last..)
dye mncipta satu sarang burong yg cantik..
dalam jiwa dan hatinya hanyalah untuk mnangkap burong..( takkan boye lakk)
kitorang pun adek bradek sgt truja dengan hasil cptaannye dan memuji-muji busu dalam hati..

tak bley puji scr prcakapan kerna sangat bahaya dan hasilnye.. riak muke yg mnyakitkan ati..

selepas acara puji memuji..
busu dengan tros gamak dan riak g sembor sarang yang cantik itu tadi..
dengan spray merah..

kitorang trcengang.. ape la si budak ini cube buat..

dye trsengih riang dan brkata..
" lepas ni.. mane2 burong yg enter benda alah ni.. dikire bingai+ kurang pandai+ kurang cerdik tak pon buta..
sebab busu dah kaler ngan kaler merah..
dyorg ptut tau ni kaler mnandakan DANGER.."

ni yg kes nk gelak tak sampai ati..
la.. burong boleh detect kaler ke pak sedara bungsu ku oii..
akak ku tros mnyentuh bahuku dan berbisik..
" biar je.. jgn cube derhake.."
make tengok je la bliau gelak dengan hati puas dye yg ntah pape tuh..
penin pale..
lantak la,,


ya,, mnerusi tjuk diatas..
aku (kejap aku..kjap saye,, korg layan je la,..) sudah pastinye lari dr tjuk yg ptut dperdebatkan untuk ari ini..

trnyata.. ape yg nk diketengahkan ialah apabile korang sign in dalam blog ni..
msti korang ingat aku kan??
dan memuji aku ktika menulis password..
ahak..ahak..

dah aku buat user nme ngan pssword..
tak kan nk puji korang plak..
kan? kan? kan??

15 markah untuk otte..
HOYEH!!!!!!!!
congrates..
(applause....ovation..)

-otte..-