BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, January 14, 2010

kiter da BESAR...~

hoke...nih post yang penoh prasaan...sediakan tisu sume...~


14 februari 05.
ak bru balek skola.tym tuh besday ak yg ke 13.form 1 da.rase tue.walopon maseh mude.mak aku kate ade adiah atas meja study aku.Eksaited melampau la.tayah cakap.mende nih seakan reminiscent kepada kngn tym dajah 4 kalo x silap.tym besday aku.ade adiah atas meja tym aku balek skola (kott..x sure)..skalik tgk ats meja study aku tu ade sampol surat.besar.bkak2.TAWARAN MASOK SKOLA SBP.ntah knape kecik2 aku mmg tade prasaan.ak wat bodo je ngn surat tuh.dalam ati,"ek eleh...igt adiah ke mende.."hoho.keciwe juz bcoz mende tuh bkn adiah.xpduli pon psl twran bla bla bla dlm surt tuh....tu laa dye antara memori fes and foremost aku berskola menengah asrama...



ak malas laa nak wat kronologi idop aku satu2.hoho...so jom kite cut off mende x pntg.ak nk citer mende bes2.yg da dipendekkan..


LOWER FORM

memule ditmptkan sebagai haithamaniax..ak tade prasaan langsong.series.dulik per masok klas apepon..janji klas..bkn jmbn..haha.hambar..sambong2.tym dftr aku igt ak wat muke cambagos giler kat chegu yg mendaftarkan name aku..(chegu ape??rasie ahh..malu nk tayang name dye kat satu dunie..ngagaga)..ak mmg mcm nih tym kcik2.chegu tuh wat muke ala2 x puas ati..haha..nak gado ke chegu??jumpe kat pdg skola ptg karang..one-to-one laa..hoho~ngarot laa pulakk...


da masok klas..aku benci..mnjang tmpat aku kne berak kencing bermacam2 menatang.kelawar.kucing.burung.dan aku stat wat hobi baru.kumpol kotak2 soya atas meja.sampai chegu2 and senior2 tegor.."awak igt nih tmpat pembuangan sampah ke??!"..."sila buang ye kotak2 tuh nnti.."..."lepas nih saye tamau tgk daa kotak2 tuh atas meja awak..."..dan mcm2 tohmahan lagi yg aku trime.tapi aku wat bodo.ak tataw ah apsal aku konpiden sgt yg satu ari kotak2 tuh akan menjadi sumting yg sgt2 bergune dlm idop aku..dan semua yg prnah memaki amun kehadirannye di citu.sampai satu ari.ak decide nk buang laa..ttbe stlah sekian lame aku rase sket mate lak tgk kotak sepah2 atas meja..haha..daa lame menapak kat situh baru nak terase..akhirnya,sukan skola menjelma..ape yg aku fikirkan selame nih jadi kenyataaannn....



kngn haithamaniax..

tayah cakap..melambak.bes ade.xbes ade.ak nk stat ngn kngn plg xbes iaitu aku ilangkan duet kls.ak bendahari tym tuh.f3.bnyak.ratos2.sampai skarang aku maseh xleh nak berenti maki manusia yg x bergune walo sesen pon yg curik duet tuh.mmg x halal sampai mati.series.dy da wat member2 ak benci aku.BODOH.MATILAH ANDA DGN SEGERA.and follow the sign "TO HELL" selepas itu.


da2..nt aku emosi.meh lak kiter tukar topik...


yes!mende paling gembire yg aku xleh lupe..GI TIARA!!hip hip hoooraaayyyy!!!~
bes sgt2.aku.lijah.maisarah.pah.n sebagainye..(sori..aku xdpt nk list sume..huuuu..)kitorg dapat bilek tgh2 diapit 2 bilek dak laki.satu yg baek.satu shaiton.haha..taaghut..kuikuikui.fes nyte.tym tuh tgk tibi.tetibe kua iklan citer antu.tataw ah nape sume cam kne pukau tgk iklan tuh.senyap.sunyi.langsong tade sore2.series.snyap nk mampuih.tibe2.

" TUK..TUK..TUK "..

ade org ketok tgkap..cuak giler sume.nganga sambel memandang antare satu same laen.,," sape tuh weh?? "ntah sape tah yg bertanye..ye ar.da lah tgh mlm.sape lak yg tbe2 ketok tgkap.bknnye tgkat satu bilek tuh.sape lak yg panjat smpai tgkap ktorg??macam2 pertanyaan terbuku di benak..pastuh ktorg decide nk approach ramai2 tgkap tuh.tgk sape yg ketok..tgk skalik.xde org..lagi laa serrraammmm diwatnye.las2.dpt laa tgkap inchek 'jembalang' yg ketok tgkap tuh.dak laki di bilek sebelah yg kelaparan upenyer.cesss~geram x terkire kitorg.


yg aku igt mlm tuh aku tido awal.mende paling aku regret spnjg berade kat tiara.mlm tuh roomate aku mkn maggi 6 bungkos.bkn makan tuh.ituh melahap namenyer.hahahaaakk..pastuh dyorg maen ketok2 dinding ngan dak laki bilek sblah.berbalas ketukan ngn geng dak2 taaghut..hakhak...mmg sangat bingett..ak pon fire dyorg..."woi..senyap sket.."haha..mntak maap..sampai skrg aku menyesal sgt2 sbb x join mereka..ak tdo awal.ngntok sgt.wuwuwu..kalo laa mase boleh dikembalikan..mmg thrill abes..full of xcitement..cewaahhh..mereka laa yg gembirenye..ak lak..sebaliknye..sob sob..sedey~



crite bersambong....

>T.M<




1 comments:

reramai said...

hahahha...
kngan!!!!
best2....
agi cter!!!!!!!
-nYah-