BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, February 18, 2010

laen org laen citerase.

bedasarkan pengalaman dan pemerhatian melalui tingkah laku dan gelagat kawan2 serta diri sndiri,dgn tidak sengajenye terexplore sesuatu yg mghasilkan outcome ini.

FESYEN LELAKI ZAMAN SKARANG YG MNDAPAT PERHATIAN.

[sume name buah2 di bawah adalah shabat saye sndiri.]

APPLE
sikap dan ciri2 apple: apple,gadis yg lemah lembut dlm pertuturan,tingkah laku dan perbuatan.sempoi juge orgnye.pandai mengawal amarah kerane jarang sekali mencarot ketike marah.kecuali jike benar2 marah.rupe paras yg menawan,murah dgn senyuman,baik hati dan sukekan bende2 seni.

lelaki pilihan apple : lelaki berambot panjang mencecah tengkok yg agak frizzy.pakaian serba sederhana.NO VEST.dan tidak suke lelaki yg menggayakan fesyen2 indie seperti yg slalu kite jumpa di mall2.suke lelaki berpakaian simple tp kemas.

ORANGE
sikap dan ciri2 orange: menawan ati sesiape yg melihat.mmpunyai mate seperti puss and boots dlm shrek.comel dan lincah.

lelaki pilihan orange :kemas.tidak melampau dlm berfesyen.berpakaian sperti lelaki sejati.dgn sediket shaje accessories pada tubuh badan sperti gelang,rantai dan piercing sekadar di telinge.guy with suit.tidak suke lelaki yg mngenakan ape2 solekan pade wajah.

BANANA
sikap dan ciri2 banana:bijak,murah dgn senyuman dan pandai berjenake.sering menawan ati sahabt2 yg laen dgn sikap selamba badak dan prihatinnye.bertanggungjawab dan tidak mudah dipengaruhi.berpendirian tetap.

lelaki pilihan banana :sukekan lelaki yg pandai berfesyen dan yg pandai menggayakan rambot. (ala2 mamat korea)banana juge lebeh tertarek pade lelaki yg up-to-date dan tidak sekadar memakai t-shirt bile keluar bersiar2 atau bershopping di mall.sekurang2nye mesti memakai sedikit accessories dan tidak kesah dgn lelaki yg mengenakan sediket solekan pade wajah.

KIWI
sikap dan ciri2 kiwi : lemah lembut dan keibuan.suke kan keadaan sekeliling yg bersih tanpa sampah dan barang2 yg bersepah.baik ati dan kadangkala suke bubbling.tetapi bebelannye cukup mencuit ati.

lelaki pilihan kiwi : kiwi sukekan lelaki simple.tidaklah terlalu sarat dgn fesyen.berkaca mata.sekadar sederhana dlm berfesyen dgn tshirt dan seluar yg kemas.no accessories dan no make-up.

[stakat inih shaje.jika ade perkembangan terkini saye akn upgradekan.]

0 comments: