BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, February 2, 2010

1 malaysia..

semangat!! semangat!! maju jaya!!
MALAYSIA BOLEH!!!!

YA Rabbiii.. boring nye menganggor..
bukan kes malas cari keje ye.. keje yg malas carik aku..
ko prasan tak?? bile kau mnganggor.. ko akan rasa hidop ni seronok.. hanya melentangkan kaki dan mata tengok tb@ komp.. ngadap la 24 jam..
then.. dwet masuk je.. makanana ade je kat dapor.. then ko buleh buat pape je ko suke.. ko nak jogging ke ( bile mase ntah), ko nak nyanyi sesuka hati ke.. ko nak mnari ke..
best kan?? kan?? tapi satu yang ko tidak akan mampu untuk tahan ialah.. bile ko kene kjot bgun pagi dengan jeritan sukma mak ko dan kbosanan yg malmpau mnunggu ko spanjang hari tuh.. dan mgisi masa lapang ko dengan hanya..... disudutt termenung jaoooh....

ada satu malam aku terkeluar air mate.. tak nangis pon.. accidentally.... ni kes mimpi kgkawan aku dedulu.. dan tetibu RINDOOOOOO GILERRR KORANGGG!!!!

- tenmode
- yalid
- nina
-ticop
- liejah
- pah
- fapipah..
- wanie
- hanan
-epa sapie
-doyot
-yanafique
-kipper
- anys
- eminina
-diba
-odeng
-tompelleyma
-hanis
-shidot..
- paan
- senah
 - cikgu mod math ku..
- sensei..
- cikgu bm..
- kelas 5 battani..
- kelas 4 razi..

 dan byk lagi name.. nk soh aku tuleh sume mggu depan bru abeh tulis post nih..
best giler kawan ngan korang!!!!!!

 
kgkawan aku 1 dorm...
dorm giler dasyat...
bizi ma... exam.. tak terpikir nk kemas de.. acece..


malam gelap!!! gulite!! time ni ade jugak pencuri2 amek ksempatan!!
hampeh!!

cikgu bm saye..
tp nape kat whiteboard tu pnoh tulisan arab??..

nmpak tak btape straight nye meje aku ngan meje che gu??
tu yg slalu kne aim jwab soklan..
masyukkk..
pernah skali aku dapat rm4 sebab dapat jawab soklan..
lpas tu brsemangat lelebih nk jawab soklan..
asyik2 muke aku.. asyik2 muke aku..
da stop.. 
sungguh annoying!!



blagak bizi.. sigh~~ T_T

mention sket subjek ape tuh..!!

haha~~.


0 comments: